Juli 2009


När jag går igenom alla mappar för att hitta bilder går det trögt. Jag har inte fotat lika mycket i sommar som andra år. Det känns åtminstone som det. För det finns knappt några bilder på saker jag gjort. Får sammanfatta i stora drag.

Bra dagar med bra resultat.



Grillparty! Hos matte. Grymt.


Mina föräldrar åkte bort. Var ensam hemma i en vecka! Långa nätter, bus och fest hos mig. På den tog jag inte en enda bild av nån anledning..

Det blev några turer till storsand. Förstår inte riktigt vad som händer på bilden, haha.

Vädret var upp och ned. Var ute regnigaste natten någon gång i början av månaden.

Uttråkning + gratis kaffe och socker = detta. Inte mitt verk, men ändå.

For till Piteå för Pite dansar och ler. Spelningar och människor man sent kommer glömma!

Sista veckan började jag jobba. Turistradion. Första tre dagarna gick långsamt och jag har aldrig varit så uttråkad.

Men i slutet av veckan var det dags för Luleåkalaset. Fick presspass till fredagen. Testade att fota i fotodiket för första gången. Dock bara en artist som råkade bli John ME...

Mer drag på lördagen. Inget presspass = ingen systemkamera = mindre att tänka på = mer röj.

Så var det Augusti. Två veckor kvar att jobba och en ledig innan skolan började.

No comments: