Juni 2009


Nu blev det sommar på riktigt.

Det blev många kvällar i en viss husvagn..

Slutade ettan. Så galet skönt. Ett gäng träffades för att grilla och umgås.


Såg bara svenska filmer en natt med Emelie till vi inte kunde hålla ögonen öppna. Var på fotbollsderby också.

Åt massor av skräpmat. Mmmm...

Midsommarafton. Har aldrig varit nån favorit för mig. Men alltid najs med god mat!

Belle fyllde år. Feeest!


Min bästa vän Anna kom hem efter 10 månader i USA.

Jag var glad varje dag.

Åkte tåg till Borlänge. Peace & love.

Tråkigt med systemkameraförbud på festivalområdet. Fick rocka kompaktkameran.

Såg bland annat Maria Mena, A camp, Promoe, The Sounds, Mando Diao, Laakso, Hello Saferide, Slagsmålsklubben och Håkan Hellström.

Kom hem igen efter 6 dagar. Har aldrig uppskattat badrummet och min säng så mycket.

1 comment:

Emil said...

Väldigt trevlig idé, det här med månadssammanfattningar i bilder. Speciellt vidvinkel-bilderna är riktigt fina. Jag börjar inse att mitt enda objektiv (18-55mm) blir lite väl ensidigt i längden och funderar själv på att köpa mig ett vidvinkelobjektiv för att bredda mig en aning.