Maj 2009

Hade tänkt försöka sammanfatta min sommar med bilder jag inte lagt upp här.
Hittade inte allt för många men nu kör jag på dessa. Börjar i Maj, lite försommar..

Maj började med valborg. Fest. Sov med Emelie och Jonna hos Emelies farmor (som var bortrest). Här står Jonna i badrummet.

Träffade på Henrik och Emina i staden. Nollställd min, javisst.

Trevlig kväll. Träffade Jesper och Rickard för första gången.

Köpte såpbubblor bara för att. Lyckliga tjejer...

Drog en lyxlunch inför nationella i engelska. 13 st från klassen åt all kinamat/& pizza de orkade.

Det var 40 dagar kvar till Peace & Love.

Chillade på helgerna...

Och i skolan också. Haha. Fick inte mycket gjort! Mycket flummande..

Sen åkte jag till Göteborg i 6 dagar för att spela Göteborgs basketfestival.

Gick på stan första dagen. En tjej ~22 kom fram till mig på Monki. - Jag måste credda dig. Jag: - Jaha... Hon: - Ja, du har bleka ben och du vågar visa det. Alltså, det är snyggt och jag skulle aldrig våga ha det själv.
Hmm, vet inte riktigt hur jag skulle ta det där. Haha.


Apropå ben. Jag lyckades slänga mig över en bänk och fick fetaste bulan mitt på smalbenet.
Nu har jag ett ärr. Mitt första tror jag. Haha, klantigt värre.


Vi spelade helt ok men blev utslagna i kvartsfinal av ett sjukt satsigt lag.
Fast byalaget från Råneå slog ändå 08 Sthlm i åttondelen. Otroligt rolig match.

Njöt av det fina vädret när man kom hem igen.

Spelade fotboll med fina människor. Det fick avsluta maj.

No comments: